SMS-розсилка мікрофінансової організації
Як отримати 156 заявок на кредит за тиждень
Проблеми
Велика конкуренція на ринку мікрокредитування. Майже всі організації пропонують схожі умови, тому залучити клієнтів за рахунок унікального сервісу неможливо.
Мета
Збільшити кількість нових заявок на мікрокредитування.
Рішення
Враховуючи специфіку середовища, фахівці SMS Club запропонували зробити масштабну розсилку. В результаті повідомлення були відправлені 30 000 абонентам мобільного зв'язку в місті клієнта. Було сформовано просту і зрозумілу пропозицію, яка спонукала до дії, а також обрано вдалий період для розсилки - святкові дні, коли багато людей потребують додаткових коштів для придбання подарунків.
Результат
Клієнт одразу окреслив бюджет на розсилку - в межах 250$. Витрати окупилися сповна - CTR склав 14% від загальної кількості відправлень (3000 переходів за посиланням). Кількість нових клієнтів зросла на 20%, ROI - 55%. В результаті було отримано 156 свіжих заявок на мікрокредитні послуги.
250$
сума інвестицій
14%
Конверсій
55%
ROI
156
Нових заявок