Viber-розсилка для магазину будівельних матеріалів
Як отримати рентабельність інвестицій 469%, витративши на розсилки близько $150
Проблеми
Новостворений сайт "Все для ремонту" успішно зарекомендував себе на ринку будівельних матеріалів міста, але програє конкурентам з великими маркетинговими бюджетами.
Мета
Розширюйте клієнтську базу магазину, нагадуйте про себе існуючим клієнтам, інформуйте про знижки та вигідні пропозиції.
Рішення
SMS Club запропонував персоналізовану Viber-розсилку з альфа-іменем. Так кожен підписник отримає повідомлення від магазину, назва якого йому знайома, і гарантовано відкриє повідомлення. База контактів була імпортована з CRM, після чого розсилка була ініційована в месенджері. Розсилка через Viber дозволила використовувати яскраві креативні макети і розширений текст оголошення з активним посиланням на сайт.
Результат
Бюджет розсилки на базу даних склав близько $150. Клієнт побачив збільшення продажів на 28% і 31 нову угоду з рекордним показником рентабельності інвестицій 469%. Завдяки автоматизованій розсилці Octotoo невеликий інтернет-магазин будівельних матеріалів збільшив свій дохід більш ніж на $700 за тиждень.
100$
сума інвестицій
28%
зростання продажів
469%
ROI
500$
збільшення доходу