Масові SMS та "Stars Gym"
Як SMS-маркетинг збільшив продажі абонементів
Problems
Відсутність ефективного інструменту комунікації з колишніми та поточними клієнтами
The goal
Налаштуйте комунікацію з клієнтами за допомогою SMS та розробіть промо-програму
Solution
The Stars Gym chooses a suitable service to send SMS messages. They targeted visitors who had not yet purchased a subscription or whose current subscription was about to expire, as well as those who were interested but had not yet used the services. Several promotions were developed and several variants of messages were sent.
Результат
Компанії вдалося повернути частину своїх старих відвідувачів і заохотити потенційних і непостійних клієнтів записатися на абонементи. Керівництво Stars Gym не називає конкретних цифр зароблених коштів, але не приховує свого повного задоволення рекламною кампанією. З огляду на те, що спорткомплекс продовжує використовувати SMS-розсилки в маркетингових цілях, їм можна довіряти.