Розсилка Viber для торгових точок бренду
ROI 125% і +17% продажів
Проблеми
Більшість клієнтів робили разові покупки і не стали постійними клієнтами. Середній чек не збільшився.
Мета
Збільшити суму середньої покупки, відновити співпрацю з клієнтом і налагодити регулярні замовлення, сформувати лояльну аудиторію - перетворити "сплячих" клієнтів на активних.
Рішення
Ми запропонували клієнту провести розсилку зі спеціальними пропозиціями через офіційний канал Viber. З CRM магазину було імпортовано понад 11 000 контактів та підготовлено яскраві клікабельні шаблони із заохочувальними повідомленнями. Для стимулювання покупки використовували FOMO-підхід з обмеженою пропозицією.
Результат
За результатами розсилки магазину, CTR склав 10% (понад 1000 переходів на сайт). Витративши 1 день і трохи більше $280 на доставку, магазин збільшив продажі на 17% і отримав 120 нових замовлень.
100%
сума інвестицій
10%
CTR
125%
ROI
120
нових замовлень