Viber-розсилка для комунального підприєвства
Повернення 30% боргу клієнта після першої розсилки
Проблеми
Деякі абоненти нерегулярно погашали заборгованість за послуги в попередньому місяці.
Мета
Інформуйте клієнтів про залишок на рахунку, нагадуйте про оплату та погашайте заборгованість.
Рішення
Щоб виключити всі підозри щодо можливого шахрайства, ми вирішили використовувати офіційний канал Viber з альфа-іменем. Так одержувачі були впевнені, що повідомлення з вимогою оплати надійшло саме від сервісної компанії. У тексті також було вказано номер договору про підписку.
Результат
Протягом кількох годин після відправлення розсилки понад 15% отримувачів відкрили повідомлення та перейшли за посиланням на офіційний сайт енергопостачальника, а ще 2764 особи звернулися на гарячу лінію компанії. У перший день було погашено 30% від загальної суми боргу. А вартість розсилки на базу з 28 000 контактів склала приблизно 200 доларів.
200$
сума інвестицій
15%
CTR
2764
дзвінки на гарячу лінію
30%
погашених боргів