SMS-кампанія для фітнес-клубу
Як отримати 330% ROI за 25$
Проблеми
Після карантину молодий заклад зіткнувся з проблемою продажу річних передплат.
Мета
Продавайте акційні абонементи на необмежений доступ до фітнес-центру протягом року.
Рішення
У зв'язку з обмеженим терміном дії акції та невеликим рекламним бюджетом необхідно було знайти недорогий та ефективний спосіб швидкого інформування існуючих клієнтів про можливість придбання річної картки. Було запропоновано надсилати SMS-повідомлення на базу мобільних номерів в CRM клубу.
Результат
Клієнт окупив інвестиції в розсилку з рентабельністю 330%. Бюджет у $25 допоміг отримати 10 заявок і продати 2 річні підписки.
25$
сума інвестицій
330%
ROI
10
заявок
2
проданих абонементів