Котирування рейсів та SMS-маркетинг
Або як збільшити продажі на 30%
Проблеми
Недостатній приріст продажів серед клієнтів.
Мета
Впровадження SMS-маркетингу у Великобританії.
Рішення
Вони використовували базу своїх старих клієнтів, які вже користувалися послугами компанії, щоб інформувати їх про знижки на різні напрямки.
Результат
Як зізнається керівництво, через деякий час SMS-розсилки стали їхнім основним маркетинговим інструментом. SMS вкрай важко ігнорувати, на відміну від електронних листів чи іншої реклами. Номер телефону, на який можна натиснути, дозволяє негайно зв'язатися з оператором колл-центру. Коротке посилання веде на сайт, де можна ознайомитися з додатковою інформацією. Звісно, хлопці постійно тестують різні варіанти закликів до дії та самого тексту повідомлення. Завдяки тестуванню вони також знайшли правильні часові рамки для своїх email-кампаній (тут тільки тестування, тому що у кожного своя цільова аудиторія). Що тут можна додати? Лише розглядати месенджер-кампанії як додатковий варіант комунікації з клієнтами.
More than 100
запитів на тиждень
3 times
збільшення прибутковості SMS-кампаній
Up 30%
у продажах