Viber-розсилка для меблевого гіпермаркету
Прибуток +15% на місяць
Проблеми
Гіпермаркет міцно зайняв своє місце в ніші товарів для облаштування інтер'єру житлових, офісних, торгових, дошкільних, навчальних та інших тематичних приміщень. Однак динаміка продажів розвивалася повільно, незважаючи на зусилля менеджерів, середній чек не зростав.
Мета
Залучайте нових клієнтів, збільшуйте середню суму покупки.
Рішення
Було запропоновано використовувати розсилку повідомлень через офіційний канал у Viber. База активних і "сплячих" клієнтів сумарно склала понад 22 000 осіб. Мета розсилки - привернути увагу до широкого асортименту, високої якості та можливості купити все для інтер'єру в одному місці з доставкою по місту.
Результат
Показник переходів на сайт компанії після Viber-повідомлення склав 10% (понад 2 000 клієнтів). У перший день було отримано 183 нових онлайн-запитів. А протягом місяця після відправлення відвідуваність фізичних магазинів зросла на 15%.
220$
сума інвестицій
10%
CTR
183
нових лідів
+15%
відвідувань офлайн магазину