Масові SMS-розсилки для освітньої платформи
ROI 290%, або як продати платний курс у масовій SMS-розсилці
Проблеми
Висока конкуренція в ніші, велика кількість онлайн-курсів, у тому числі безкоштовних. Велика кількість таргетованої реклами в соціальних мережах, і, як наслідок, високий цінник на просування.
Мета
Продайте платний курс новим контактам, які раніше не цікавилися, але користувалися послугами компанії.
Рішення
Через велику кількість реклами споживач вже не реагує на яскраві банери і не читає довгі електронні розсилки. Тому було запропоновано обрати SMS-розсилку, використовуючи короткі інформативні
Result
На масову розсилку клієнт витратив $124. З 10 000 відправлених повідомлень було отримано 123 заявки (CTR - 10%, 1 000 переходів на сайт), які в результаті перетворилися на 8 проданих курсів. ROI продажів - 290% всього за один день.
124$
сума інвестицій
290%
ROI
10%
CTR
8
проданих курсів