SMS-розсилка від Octotoo
Як "оживити" підписників за $250 і заробити в 15 разів більше!
Проблеми
Сформувався пул неактивних клієнтів, які не здійснювали жодних дій протягом останніх 4 місяців.
Мета
"Ревіталізація" аудиторії - заохочення абонентів, які зареєстрували обліковий запис, але не здійснювали поповнення балансу, відновлення раніше активних клієнтів, які не здійснювали транзакцій більше 120 днів.
Рішення
Оскільки компанія мала персональну базу даних клієнтів, було вирішено створити персоналізовану розсилку з альфа-іменем. Для двох неактивних груп - тих, хто раніше поповнював рахунок, і тих, хто щойно зареєструвався в системі, були розроблені різні варіанти текстів. Розсилка здійснювалася через офіційний канал Viber.
Результат
Було надіслано список розсилки з приблизно 523 номерів. CTR склав 18,74%. Однак на практиці було відновлено 98 клієнтів, з яких 74 поповнили рахунок вперше. Було отримано 2400$ нових і відновлених платежів при вартості розсилки 150$ (інвестиції окупилися 15 разів!).
150$
сума інвестицій
18,73%
CTR
98
відновлених клієнтів
2400$
отриманих платежів