SMS-кампанія для житлового комплексу, що будується
Проблеми
Найефективнішим методом продажу квартири в новобудові до здачі будинку в експлуатацію є особиста зустріч із забудовником. Відділ продажів працював з холодними дзвінками, візитів майже не було.
Мета
Заохотити майбутніх клієнтів відвідати офіс продажів і особисто оглянути об'єкт, встановлюйте особисті контакти.
Рішення
Співробітники компанії зібрали невелику базу даних осіб, потенційно зацікавлених у придбанні нової квартири (400 контактів). Було запропоновано SMS-кампанію із запрошенням на особисту зустріч.
Результат
На розсилку клієнт витратив менше $50. В результаті було отримано 40 нових дзвінків і заплановано 20 нових зустрічей з потенційними покупцями. Головна перевага - клієнт заощадив значний час і гроші, менеджерам не довелося витрачати робочий день на неефективні дзвінки.
50$
сума інвестицій
10%
CTR
40
отримано дзвінків
20
потенційних клієнтів