Viber-кампанія для ресторану
Як ресторан збільшив кількість місць на 25% завдяки одній Viber-кампанії
Проблеми
Висока конкуренція в ніші та карантинні обмеження знизили відвідуваність закладу в кілька разів. Заклад відвідували переважно постійні клієнти, але завантаження не було повним.
Мета
Нагадайте старим гостям про ресторан, розкажіть про оновлене меню та актуальні акції, а також залучіть нових відвідувачів.
Рішення
Команда SMS Club запропонувала експортувати клієнтську базу з CRM, включно з тими, хто бронював столики та замовляв їжу на винос. Загалом вийшло 9000 контактів. Розсилку планували через офіційний Viber-канал ресторану з альфа-назвою. Таким чином, отримуючи повідомлення, клієнти одразу згадували заклад.
Результат
Вартість розсилки повідомлень обійшлася клієнту приблизно в $240. З 9 000 підписників 746 осіб (8%) перейшли на сайт ресторану в перші кілька годин після кампанії. Одразу ж було отримано 53 нових запити на бронювання столиків та доставку додому. Розсилка дозволила "оживити" клієнтську базу. В результаті лендінг збільшився в середньому на 25%.
240$
сума інвестицій
8%
CTR
53
нових замовлень
25%
збільшення посадки