SMS-розсилка та Tails.com
Як підвищити лояльність аудиторії за допомогою SMS
Проблеми
Tails.com не був упевнений, що клієнти позитивно реагуватимуть на SMS-повідомлення. Був страх здатися нав'язливими.
Мета
Прискорити темпи розвитку.
Рішення
Протестувати кампанію на невеликій групі клієнтів.
Результат
SMS-кампанія допомогла проінформувати існуючих клієнтів про зміни в асортименті, спеціальні пропозиції та акції; вартість SMS-кампанії була низькою, а рівень прочитання склав близько 98%. Кампанія використовувала персоналізацію, заповнюючи не лише ім'я клієнта, але й промокод (а згодом і кличку собаки, якщо це було необхідно). Результат не змусив себе довго чекати: вже в перший день кампанії почали телефонувати нові клієнти. SMS-кампанія збільшила кількість рефералів на 0,4%, і ця цифра продовжує зростати.
0,4%
збільшення кількості рефералів
98%
відсоток прочитаних повідомлень