SMS-кампанія для туристичної агенції
Як продавати тури в останню хвилину з 460% ROI за допомогою SMS
Проблеми
Ринок туристичних послуг представлений як великими операторами, так і невеликими компаніями, тому споживач має величезний вибір. З розвитком онлайн-сервісів багато клієнтів почали самостійно планувати свою відпустку, тому реалізовувати послуги стало складніше.
Мета
Продавайте тури в останню хвилину для своєї аудиторії. Через терміновість немає часу на підготовку e-mail розсилки або індивідуальні дзвінки.
Рішення
Фахівці SMS Club запропонували найшвидший спосіб інформування - масові SMS-розсилки на мобільні номери клієнтів компанії. Були підготовлені короткі тексти, які максимально розкривають суть актуальної пропозиції.
Результат
Клієнт витратив $51 на розсилку повідомлень на базу з 4 000 номерів. Показник переходів на сайт склав 8%, або 320 осіб. Завдяки SMS-кампанії турагентство отримало 24 заявки і продало 3 тури. Рентабельність інвестицій склала рекордні 460%.
51$
сума інвестицій
460%
ROI
8%
CTR
3
проданих турів