Viber-кампанія для дитячого магазину
ROI 150% і +20% продажів
Проблеми
Частина клієнтів здійснювала разові покупки, пул постійних клієнтів становив незначну частину від загальної маси покупців.
Мета
Привернути увагу до сайту та офлайн-магазину. Збільшити продажі, інформуючи про актуальні акції.
Рішення
Клієнтська база магазину налічувала понад 30 000 контактів. Було запропоновано зробити розсилку через офіційний Viber. Крім тексту, в макет додали яскраві фото іграшок і прямі посилання на сторінки акційних товарів.
Результат
Вартість рекламної кампанії склала приблизно 720 доларів. Інвестиції окупилися з лишком. Клієнт отримав CTR 12% - понад 3 500 переходів на сайт. Як результат - 300 нових замовлень було отримано в перші години після запуску кампанії. А протягом першого місяця продажі магазину зросли на 20%. Глоссарий
720$
сума інвестицій
12%
CTR
3546
відвідувачів сайту
298
замовлень