FAQ: your questions answered
Безпека веб-сайту
Як я можу бути впевнений, що мої телефонні бази даних в безпеці?
Ми добре знаємо, що безпека та захищеність баз даних контактів дуже важлива для наших клієнтів. І ми розуміємо, що успішна і довгострокова співпраця з клієнтами можлива тільки в тому випадку, якщо ми вживемо всіх запобіжних заходів проти крадіжки і несанкціонованого доступу до баз даних.
Заходи, яких ми вживаємо, описані в нашій Політиці безпеки. Крім того, ми можемо вживати додаткових заходів для забезпечення безпеки даних.
Питання по роботі з SMS-сервісом
Чи дозволяє сервіс Octotoo відправляти персоналізовані розсилки?
Звичайно. Ви можете вставити в повідомлення індивідуальні дані для кожного абонента, наприклад, пропозицію про знижку, дату і час (часто використовується для нагадування про майбутню зустріч) тощо.
Найпоширеніший приклад персоналізації SMS – це звернення до кожного абонента на ім’я.
Для цього потрібно завантажити CSV-файл, який, окрім стовпчика з номерами телефонів, містить стовпчик з іменами абонентів. А в тексті повідомлення замість імені потрібно поставити спеціальний код #ім’я_абонента#, і система підтягне ім’я з файлу на його місце.
Чому я додаю 1000 номерів до групи, а отримую лише 983?
Коли ви додаєте номери до групи, повторювані номери видаляються. В результаті залишається тільки один унікальний номер (навіть якщо він повторився в списку 23 рази). Таким чином ви можете бути впевнені, що не надішлете одне і те ж SMS одному і тому ж абоненту більше одного разу.
Яка швидкість відправки SMS?
Послуга Octotoo дозволяє відправляти повідомлення зі швидкістю 30-100 SMS за секунду. Це означає, що всі клієнти отримують SMS швидко і вчасно.
Я відправляю одне повідомлення, але сервіс показує, що їх два. Що не так?
Кількість символів у SMS-повідомленнях однакова для всіх операторів:
Кількість сегментів – латиниця (ASCII) – кирилиця
1 – 160 – 70
2 – 306 – 134
3 – 459 – 201
4 – 612 – 268
Кожне SMS-повідомлення може містити до 160 літер латиницею (точніше, ASCII – англійським алфавітом). Одночасно можна відправити текст до 612 латинських символів і до 268 кириличних символів. SMS, що складається з декількох сегментів, “склеюється” між собою, і одержувач може бачити його як одне довге повідомлення.
Завдяки “склеюванню”, обмеження на загальну кількість символів у багатосегментних повідомленнях не є кратним 160 або 70. Тарифікація базується на кількості сегментів у повідомленні. Кожен сегмент тарифікується як окреме SMS-повідомлення. Важливо зазначити, що деякі старі моделі телефонів можуть приймати лише складені повідомлення до 3 сегментів.
Кількість телефонів без підтримки склеювання поступово наближається до нуля.
Якщо в повідомленні з’являється хоча б один нетиповий символ, він буде розцінений системою як такий, що не відповідає ASCII, і тоді довжина одного повідомлення одразу зменшиться до 70 символів з пробілами.
Як відправити SMS-кампанію за допомогою Octotoo?
Щоб запустити SMS-кампанію, вам необхідно авторизуватися на сайті (ввести логін і пароль). Якщо ви не зареєстровані, вам необхідно зареєструватися. Після реєстрації на вашому балансі автоматично з’являється мінімальний бюджет для тестування послуги.
До моменту, поки з вами не зв’яжеться менеджер, ваш обліковий запис знаходиться в тестовому режимі, і деякі SMS можуть не доставлятися (через обмеження і захист від спаму). Після дзвінка від нашого менеджера ваш рахунок буде переведено в статус користувача. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (ім’я, яке відображається на телефоні одержувача) для тестування одиничних повідомлень.
Для масової розсилки вам необхідно подати заявку на отримання персонального альфа-імені або зареєструвати універсальне. Також заздалегідь підготуйте список отримувачів. Перейдіть до розділу “Створити розсилку” в особистому кабінеті.
Для відправки одного SMS потрібно ввести ім’я відправника (Alpha name), яке складається з латинських букв і цифр (до 11), номер телефону одержувача і текст повідомлення. Натисніть кнопку “Відправити” і все!
Де я можу перевірити звіти, щоб побачити, хто отримав моє повідомлення, а хто ні?
Щоб переглянути список отримувачів, які отримали повідомлення, а також тих, хто його не отримав, перейдіть на сторінку Звіти. Знайдіть свою кампанію в таблиці та натисніть на кнопку зі збільшувальним склом у колонці Дії. Ви потрапите на сторінку детального звіту про кампанію, де зможете побачити статуси всіх ваших SMS-повідомлень.
Чи можна відправити SMS-розсилку на мою власну базу отримувачів?
Так, звичайно. Щоб завантажити список номерів, перейдіть до розділу “Бази номерів” в особистому кабінеті та натисніть зелену кнопку “Додати базу”.
Чи можу я відправляти SMS автоматично з мого сайту/білінгу/1С тощо?
Так, для цього ви можете завантажити приклади підключення на сторінці Підключення до сервісу. Але не забудьте попередньо зареєструватися. Сайт пропонує підключення через SMPP/HTTP/XML.
Ви також можете отримати тестове SMPP-підключення за запитом.
Що таке альфа-ім'я?
Це ім’я відправника, від якого ваше SMS надсилається одержувачу. Наприклад, “Octotoo”.
Як я можу зареєструвати альфа-ім'я і що мені для цього потрібно?
Тільки юридичні особи можуть зареєструвати власне альфа-ім’я. Якщо у вас немає власного альфа-імені, ви завжди можете скористатися безкоштовними загальними альфа-іменами, які доступні без обмежень.
Щоб зареєструвати особисте альфа-ім’я, вам потрібно заповнити заявку в особистому кабінеті:
- Придумайте альфа-ім’я (до 11 символів латиницею, наприклад: Octotoo, Octo.com).
- Вкажіть форму власності (ФОП/ФОП) та свій ІПН/ЄДРПОУ.
- Виберіть зі списку мету інформування (не впливає на рішення операторів).
- Коротко опишіть ваші послуги (наприклад, салон краси, інтернет-магазин будівельних матеріалів).
- Вкажіть посилання на ваш сайт або соціальні мережі.
Який термін реєстрації альфа-імені?
Термін реєстрації залежить від мобільних операторів. Перевірка альфа-ім’я може зайняти до 14 робочих днів.
Що таке "Чорний список"?
Чорний список містить номери абонентів, які не бажають отримувати SMS-повідомлення. Щоб уникнути редагування групи (повного списку абонентів): пошуку номера, його видалення, повторного додавання і т.д., ви можете просто додати його в чорний список. Ви просто додаєте номер до чорного списку, і жодні SMS на нього не надходитимуть.
Чи можете ви допомогти мені запустити SMS-кампанію?
Якщо у вас раніше не було досвіду роботи з масовими повідомленнями, і ви хочете зробити свою кампанію максимально ефективною, наші фахівці зможуть вам допомогти. Зверніться з цим питанням до вашого менеджера (його контакти вказані у вашому особистому кабінеті).
Якщо у вас виникли технічні питання, зверніться до служби технічної підтримки. Вона працює цілодобово.
Що таке операторська кампанія?
Операторські кампанії дозволяють надсилати масові повідомлення вашій цільовій групі. Наприклад, у певному місті чи районі, що вас цікавить. Інакше кажучи, це цільова масова SMS-розсилка з використанням наших баз даних.
Як покращити клієнтську базу?
Щоб виключити номери, які не отримують SMS, після завершення однієї з ваших кампаній відкрийте детальний звіт по ній і виберіть номери зі статусом “Відхилено” або “Недоставлені”. Видаліть знайдені номери з групи.
Скільки часу може зайняти доставка SMS?
Якщо на сайті не встановлено примусовий час життя SMS, то встановлюється максимальне значення. Однак, як видно з таблиці, у кожного оператора воно різне:
| Оператор | Тривалість життя повідомлення, за замовчуванням |
|---|---|
| Life:), Astelit | 24 години |
| Kyivstar | 72 години |
| Vodafone | 72 години |
| Utel | 72 години |
| PeopleNET | 72 години |
| Intertelecom | 24 години |
Фінансові питання
Як поповнити рахунок?
Ви можете поповнити свій баланс:
- За допомогою електронної платіжної системи (LiqPay, Приват24, Інтеркаса, WebMoney, PayPal тощо);
- За допомогою гаманця WebMoney|I-BOX 24
- Безготівковий розрахунок.
Що станеться з моїм балансом, якщо я не буду користуватися вашими послугами протягом тривалого часу? Чи будуть втрачені мої гроші?
Ні, ваш баланс не зміниться. З вас буде зніматися плата лише за відправлення SMS-повідомлень.
Інші питання
Я хочу стати вашим партнером. З чого я можу почати?
Кожне партнерство унікальне, тому для кожного партнера ми пропонуємо особливі умови співпраці. Зв’яжіться з нами і ми домовимося!
Які види звітів про доставку надає сайт?
- ENROUTE– повідомлення прийнято;
- DELIVRD – повідомлення доставлено;
- FAILED – не вдалося доставити повідомлення;
- EXPIRED – закінчився час зберігання повідомлення (одержувач не отримав SMS протягом лімітованого терміну зберігання);
- UNDELIV – недоставлене повідомлення (номер телефону може бути вимкнений, з’єднання розірвано або номер додано до чорного списку);
- NOREPORT – звіт про доставку очікується (телефон може бути вимкнений);
- REJECTD – повідомлення було відхилено мобільним оператором (через заборонений ідентифікатор відправника або підозри на спам).