Безпека веб-сайту

Як я можу бути впевнений, що мої телефонні бази даних в безпеці?

Ми добре знаємо, що безпека та захищеність баз даних контактів дуже важлива для наших клієнтів. І ми розуміємо, що успішна і довгострокова співпраця з клієнтами можлива тільки в тому випадку, якщо ми вживемо всіх запобіжних заходів проти крадіжки і несанкціонованого доступу до баз даних.

Заходи, яких ми вживаємо, описані в нашій Політиці безпеки. Крім того, ми можемо вживати додаткових заходів для забезпечення безпеки даних.

Питання по роботі з SMS-сервісом

Чи дозволяє сервіс Octotoo відправляти персоналізовані розсилки?

Звичайно. Ви можете вставити в повідомлення індивідуальні дані для кожного абонента, наприклад, пропозицію про знижку, дату і час (часто використовується для нагадування про майбутню зустріч) тощо.

Найпоширеніший приклад персоналізації SMS – це звернення до кожного абонента на ім’я.

Для цього потрібно завантажити CSV-файл, який, окрім стовпчика з номерами телефонів, містить стовпчик з іменами абонентів. А в тексті повідомлення замість імені потрібно поставити спеціальний код #ім’я_абонента#, і система підтягне ім’я з файлу на його місце.

Чому я додаю 1000 номерів до групи, а отримую лише 983?

Коли ви додаєте номери до групи, повторювані номери видаляються. В результаті залишається тільки один унікальний номер (навіть якщо він повторився в списку 23 рази). Таким чином ви можете бути впевнені, що не надішлете одне і те ж SMS одному і тому ж абоненту більше одного разу.

Яка швидкість відправки SMS?

Послуга Octotoo дозволяє відправляти повідомлення зі швидкістю 30-100 SMS за секунду. Це означає, що всі клієнти отримують SMS швидко і вчасно.

Я відправляю одне повідомлення, але сервіс показує, що їх два. Що не так?

Кількість символів у SMS-повідомленнях однакова для всіх операторів:

Кількість сегментів – латиниця (ASCII) – кирилиця
1 – 160 – 70
2 – 306 – 134
3 – 459 – 201
4 – 612 – 268

Кожне SMS-повідомлення може містити до 160 літер латиницею (точніше, ASCII – англійським алфавітом). Одночасно можна відправити текст до 612 латинських символів і до 268 кириличних символів. SMS, що складається з декількох сегментів, “склеюється” між собою, і одержувач може бачити його як одне довге повідомлення.

Завдяки “склеюванню”, обмеження на загальну кількість символів у багатосегментних повідомленнях не є кратним 160 або 70. Тарифікація базується на кількості сегментів у повідомленні. Кожен сегмент тарифікується як окреме SMS-повідомлення. Важливо зазначити, що деякі старі моделі телефонів можуть приймати лише складені повідомлення до 3 сегментів.

Кількість телефонів без підтримки склеювання поступово наближається до нуля.

Якщо в повідомленні з’являється хоча б один нетиповий символ, він буде розцінений системою як такий, що не відповідає ASCII, і тоді довжина одного повідомлення одразу зменшиться до 70 символів з пробілами.

Як відправити SMS-кампанію за допомогою Octotoo?

Щоб запустити SMS-кампанію, вам необхідно авторизуватися на сайті (ввести логін і пароль). Якщо ви не зареєстровані, вам необхідно зареєструватися. Після реєстрації на вашому балансі автоматично з’являється мінімальний бюджет для тестування послуги.

До моменту, поки з вами не зв’яжеться менеджер, ваш обліковий запис знаходиться в тестовому режимі, і деякі SMS можуть не доставлятися (через обмеження і захист від спаму). Після дзвінка від нашого менеджера ваш рахунок буде переведено в статус користувача. Вам надається універсальне Альфа-Ім’я (ім’я, яке відображається на телефоні одержувача) для тестування одиничних повідомлень.

Для масової розсилки вам необхідно подати заявку на отримання персонального альфа-імені або зареєструвати універсальне. Також заздалегідь підготуйте список отримувачів. Перейдіть до розділу “Створити розсилку” в особистому кабінеті.

Для відправки одного SMS потрібно ввести ім’я відправника (Alpha name), яке складається з латинських букв і цифр (до 11), номер телефону одержувача і текст повідомлення. Натисніть кнопку “Відправити” і все!

Де я можу перевірити звіти, щоб побачити, хто отримав моє повідомлення, а хто ні?

Щоб переглянути список отримувачів, які отримали повідомлення, а також тих, хто його не отримав, перейдіть на сторінку Звіти. Знайдіть свою кампанію в таблиці та натисніть на кнопку зі збільшувальним склом у колонці Дії. Ви потрапите на сторінку детального звіту про кампанію, де зможете побачити статуси всіх ваших SMS-повідомлень.

Чи можна відправити SMS-розсилку на мою власну базу отримувачів?

Так, звичайно. Щоб завантажити список номерів, перейдіть до розділу “Бази номерів” в особистому кабінеті та натисніть зелену кнопку “Додати базу”.

Чи можу я відправляти SMS автоматично з мого сайту/білінгу/1С тощо?

Так, для цього ви можете завантажити приклади підключення на сторінці Підключення до сервісу. Але не забудьте попередньо зареєструватися. Сайт пропонує підключення через SMPP/HTTP/XML.

Ви також можете отримати тестове SMPP-підключення за запитом.

Що таке альфа-ім'я?

Це ім’я відправника, від якого ваше SMS надсилається одержувачу. Наприклад, “Octotoo”.

Як я можу зареєструвати альфа-ім'я і що мені для цього потрібно?

Тільки юридичні особи можуть зареєструвати власне альфа-ім’я. Якщо у вас немає власного альфа-імені, ви завжди можете скористатися безкоштовними загальними альфа-іменами, які доступні без обмежень.

Щоб зареєструвати особисте альфа-ім’я, вам потрібно заповнити заявку в особистому кабінеті:

  • Придумайте альфа-ім’я (до 11 символів латиницею, наприклад: Octotoo, Octo.com).
  • Вкажіть форму власності (ФОП/ФОП) та свій ІПН/ЄДРПОУ.
  • Виберіть зі списку мету інформування (не впливає на рішення операторів).
  • Коротко опишіть ваші послуги (наприклад, салон краси, інтернет-магазин будівельних матеріалів).
  • Вкажіть посилання на ваш сайт або соціальні мережі.

Який термін реєстрації альфа-імені?

Термін реєстрації залежить від мобільних операторів. Перевірка альфа-ім’я може зайняти до 14 робочих днів.

Що таке "Чорний список"?

Чорний список містить номери абонентів, які не бажають отримувати SMS-повідомлення. Щоб уникнути редагування групи (повного списку абонентів): пошуку номера, його видалення, повторного додавання і т.д., ви можете просто додати його в чорний список. Ви просто додаєте номер до чорного списку, і жодні SMS на нього не надходитимуть.

Чи можете ви допомогти мені запустити SMS-кампанію?

Якщо у вас раніше не було досвіду роботи з масовими повідомленнями, і ви хочете зробити свою кампанію максимально ефективною, наші фахівці зможуть вам допомогти. Зверніться з цим питанням до вашого менеджера (його контакти вказані у вашому особистому кабінеті).

Якщо у вас виникли технічні питання, зверніться до служби технічної підтримки. Вона працює цілодобово.

Що таке операторська кампанія?

Операторські кампанії дозволяють надсилати масові повідомлення вашій цільовій групі. Наприклад, у певному місті чи районі, що вас цікавить. Інакше кажучи, це цільова масова SMS-розсилка з використанням наших баз даних.

Як покращити клієнтську базу?

Щоб виключити номери, які не отримують SMS, після завершення однієї з ваших кампаній відкрийте детальний звіт по ній і виберіть номери зі статусом “Відхилено” або “Недоставлені”. Видаліть знайдені номери з групи.

Скільки часу може зайняти доставка SMS?

Якщо на сайті не встановлено примусовий час життя SMS, то встановлюється максимальне значення. Однак, як видно з таблиці, у кожного оператора воно різне:

Оператор Тривалість життя повідомлення, за замовчуванням
Life:), Astelit 24 години
Kyivstar 72 години
Vodafone 72 години
Utel 72 години
PeopleNET 72 години
Intertelecom 24 години

 

Фінансові питання

Як поповнити рахунок?

Ви можете поповнити свій баланс:

  • За допомогою електронної платіжної системи (LiqPay, Приват24, Інтеркаса, WebMoney, PayPal тощо);
  • За допомогою гаманця WebMoney|I-BOX 24
  • Безготівковий розрахунок.

Що станеться з моїм балансом, якщо я не буду користуватися вашими послугами протягом тривалого часу? Чи будуть втрачені мої гроші?

Ні, ваш баланс не зміниться. З вас буде зніматися плата лише за відправлення SMS-повідомлень.

Інші питання

Я хочу стати вашим партнером. З чого я можу почати?

Кожне партнерство унікальне, тому для кожного партнера ми пропонуємо особливі умови співпраці. Зв’яжіться з нами і ми домовимося!

Які види звітів про доставку надає сайт?

  • ENROUTE– повідомлення прийнято;
  • DELIVRD – повідомлення доставлено;
  • FAILED – не вдалося доставити повідомлення;
  • EXPIRED – закінчився час зберігання повідомлення (одержувач не отримав SMS протягом лімітованого терміну зберігання);
  • UNDELIV – недоставлене повідомлення (номер телефону може бути вимкнений, з’єднання розірвано або номер додано до чорного списку);
  • NOREPORT – звіт про доставку очікується (телефон може бути вимкнений);
  • REJECTD – повідомлення було відхилено мобільним оператором (через заборонений ідентифікатор відправника або підозри на спам).