Alphabetical (select one)
A

API

API API (інтерфейс прикладного програмування)це набір специфікацій і правил, які визначають, як різні програми та компоненти можуть взаємодіяти один з одним. Це потужний інструмент, який дозволяє розробникам створювати інтеграцію між різними програмами та сервісами. Програмісти ...
B

Big data

Big data (Великі дані) це величезні обсяги інформації з різних джерел, які збираються і використовуються для прийняття рішень. Для того, щоб використати потенціал великих даних, потрібні спеціалізовані технології та інструменти. Машинне навчання та штучний інтелект ...
C

CJM

CJM (Customer Journey Map) це подорож клієнта, яка починається далеко за межами веб-сайту, магазину чи компанії. Вона може закінчуватися не покупкою, а післяпродажним обслуговуванням або, наприклад, зворотним зв’язком і рекомендаціями. CJM дозволяє візуалізувати і зрозуміти ...

CMS

CMS (Content Management System) це спеціалізована система управління контентом, яка допомагає ефективно створювати, редагувати та керувати вмістом веб-сайту або інтернет-порталу. CMS надає маркетологам і веб-розробникам зручні інструменти для створення і публікації різних типів контенту, таких ...

CRM

CRM (Customer Relationship Management) це система, яка допомагає компаніям уніфікувати, автоматизувати та керувати всіма каналами комунікації зі своїми клієнтами та співробітниками. За допомогою CRM-систем компанії збирають, аналізують і зберігають дані користувачів, включаючи контактну інформацію, історію ...
F

Flash Call

Flash Call один з методів двофакторної автентифікації та авторизації на сайті або в мобільному додатку. Вважається дуже безпечним, тому широко використовується в банківській сфері. Має кілька варіацій: Автентифікація виклику шляхом введення останніх цифр номера виклику ...
H

HLR

HLR (Home Location Register) (Реєстр домашнього місцезнаходження) це база даних, яка використовується в мобільній мережі для зберігання інформації про підключених абонентів. HLR містить інформацію про мобільного оператора абонента, його місцезнаходження та доступність. Для масових SMS-повідомлень ...
L

LTV

LTV (Lifetime value) це довічна цінність клієнта. Це показник у маркетингу, який вимірює очікуваний прибуток, який компанія може отримати від клієнта за весь час його співпраці з нею. LTV базується на припущенні, що клієнти можуть ...
R

RCS

RCS (Rich Communication Services) це комунікаційний стандарт, який поєднує найкращі функції Facebook Messenger, iMessage та WhatsApp і об’єднує їх на одній унікальній платформі. RCS значно розширює можливості звичайних SMS, перетворюючи їх на більш інтерактивний та ...

ROI (Рентабельність інвестицій)

ROI (рентабельність інвестицій) це ключовий показник, який вимірює рентабельність інвестицій. Він допомагає визначити, наскільки успішною була інвестиція і який відсоток прибутку вона принесла порівняно з витратами. Формула ROI:ROI = ((Дохід – Інвестиції) / Інвестиції) * ...

ROMI

ROMI (Return on Marketing Investment) це специфічний показник у маркетингу для вимірювання ефективності маркетингових інвестицій. Він визначає співвідношення між прибутком, отриманим завдяки маркетинговим діям, і витратами на ці дії. Формула ROMI:ROMI=((Валовий прибуток – Витрати) / ...
S

SMS

SMS це абревіатура від Short message service (Служба коротких повідомлень) один з методів обміну текстовими повідомленнями, що використовується абонентами мобільних мереж. SMS також називають власне коротке текстове повідомлення, яке надходить на телефон. Ця технологія є ...

SMS-сервіс

SMS-сервіс це спеціальна платформа, веб-сайт, який компанії можуть використовувати для масової розсилки текстових повідомлень мобільним абонентам. SMS можна надсилати як онлайн, через веб-інтерфейс, так і через API.
T

Tone of voice

Tone of voice це унікальний стиль комунікації, який бренд використовує для спілкування з цільовою аудиторією. Він включає в себе вибір слів, фраз, виразів, а також загальний тон і настрій, які відображають індивідуальність і цінності бренду. ...
А

Автоматизована відправка

Автоматизована відправка це маркетинговий інструмент, який дозволяє залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами без додаткових зусиль. Система надсилає заздалегідь підготовлені повідомлення підписникам у певний час або залежно від певних подій. Поняття відправки ...

Альфа ім’я

Альфа ім’я це унікальна комбінація символів, що використовується як ідентифікатор відправника в кампаніях масової комунікації. Простіше кажучи, це підпис відправника. Як правило, Альфа ім’я відповідає назві компанії або бренду, але може мати й іншу форму. ...

Арбітраж

Арбітраж це метод, за допомогою якого маркетолог або підприємець намагається отримати вигоду з різниці в цінах або умовах між двома чи більше учасниками ринку або каналами дистрибуції. Арбітраж базується на пошуку та використанні неефективності ринку ...

Арбітраж трафіку

Арбітраж трафіку це термін, що позначає практику генерування та монетизації інтернет-трафіку з використанням арбітражних стратегій. Це процес залучення відвідувачів на веб-ресурс або сайт з метою отримання прибутку від різниці між вартістю залучення трафіку та доходом, ...
В

Воронка продажів

Воронка продажів це послідовність кроків, через які проходить потенційний клієнт, щоб здійснити покупку. Правильно побудована воронка допомагає аналізувати та ефективно керувати процесом продажу від початку до кінця.
І

Інтеграція

Інтеграція це процес об’єднання різних систем, додатків або компонентів разом, щоб вони могли працювати разом для забезпечення більш ефективної та спільної роботи. У маркетингу під інтеграцією часто розуміють поєднання різних каналів та інструментів маркетингових комунікацій ...
К

Кейс

Кейс це детальний опис конкретної ситуації або проекту. Здебільшого він слугує прикладом успішної реалізації маркетингових стратегій та досягнення цілей. Однак кейси можуть також розкривати і негативний досвід. Вони містять опис контексту, цілей, використаних підходів, інструментів ...
Л

Лід

Лід у маркетингу – це особа, яка надала особисті контактні дані, наприклад, заповнивши форму на веб-сайті, підписавшись на розсилку або завантаживши інформаційний матеріал. Людина виявила зацікавленість у продукті або послузі компанії і може стати її ...
М

Мобільний маркетинг

Мобільний маркетинг це вид прямого маркетингу, який полягає у просуванні товарів та послуг серед абонентів мобільного зв’язку. Щоб привернути увагу і змусити цільову аудиторію виконати необхідну дію, використовуються різні методи: акції, що надсилаються через SMS, ...
Н

Нативна реклама

Нативна реклама це формат реклами, який природно інтегрується в контекст платформи або ресурсу, на якому вона розміщена. Нативна реклама пропонує аудиторії органічну та природну взаємодію з вашим брендом. Вона не викликає роздратування чи відчуття “нав’язливості”, ...

Неофіційний Viber

Масова розсилка Viber через неофіційний канал – “сірий” метод надсилання повідомлень через сторонні модифікації або неавторизовані версії Viber, які не мають офіційної підтримки компанії. Через неофіційні канали можна відправляти будь-яку кількість повідомлень, мінімальної суми на місяць ...
О

Офіційний Viber

Термін “Офіційний Viber” мається на увазі офіційний обмін повідомленнями через Viber (“білий” спосіб надсилання повідомлень через популярний мобільний додаток Viber). Для офіційної відправки Viber через офіційний канал вам необхідно зареєструвати альфа-ім’я (ім’я відправника повідомлення), узгоджене ...
П

Потік користувачів

Потік користувачів це послідовність кроків і взаємодій користувача з інтерфейсом або продуктом. Це детальна візуалізація шляху, який проходить користувач від початку до кінця завдання або процесу. Потік містить всі можливі дії користувача на кожному етапі ...

Промо-кампанії

Промо-кампанії це вид масової комунікації. Мета – спонукати до покупки, популяризувати бренд тощо за допомогою різних каналів комунікації, таких як SMS, Viber, чат-боти, електронна пошта. Вони дозволяють надсилати спеціально створені повідомлення про знижки, акції, новини ...

Прямий маркетинг

Прямий маркетинг це стратегія прямого спілкування компаній з потенційними клієнтами з метою встановлення персоналізованого зв’язку та заохочення їх до купівлі товару чи послуги. Вона використовує різні канали комунікації, такі як поштові розсилки, телефонні дзвінки, SMS-повідомлення ...
С

Сегментація аудиторії

Сегментація аудиторії це процес поділу ринку на групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Бізнес-аналітики використовують цей підхід, щоб краще спрямовувати свої маркетингові зусилля. Вони аналізують дані та досліджують ринок, щоб виділити ключові параметри наприклад: ...

Ситуативний маркетинг

Ситуативний маркетинг це стратегія, коли компанії активно реагують на поточні події, тенденції та ситуації з метою ефективного залучення цільової аудиторії. Вона базується на розумінні контексту та швидкій адаптації маркетингових дій відповідно до мінливого середовища. Ситуативний ...

Скорочувач посилань

Скорочувач посилань це програма, яка перетворює довгу і заплутану URL-адресу на компактне і зручне посилання, яким буде легко ділитися. Це необхідна програма для обміну посиланнями в соціальних мережах, SMS або електронною поштою. Скорочені URL-адреси є ...

Спам

Спам це небажані повідомлення або інформація, що масово розсилаються без згоди одержувачів. Вона може містити рекламу, шахрайські пропозиції, фішингові посилання або інші небажані матеріали. Спам є проблемою як для користувачів, так і для компаній. Одержувачі ...

Спліт-тест

Спліт-тест відомий як A/B тест або A/B/C тест це метод маркетингових досліджень, який порівнює та оцінює ефективність різних варіацій елементів веб-сторінок, рекламних матеріалів або інших маркетингових елементів. Суть спліт-тесту полягає в тому, щоб розділити аудиторію ...

Сценарій чат-бота

Сценарій чат-бота це заздалегідь розроблений план дій, що визначає послідовність взаємодії між чат-ботом і користувачем. Він визначає структуру та зміст повідомлень, які чат-бот надсилатиме та отримуватиме під час спілкування в різних ситуаціях. Сценарій чат-бота складається ...
Т

Таргетовані повідомлення

Таргетовані повідомлення це надсилання максимально цільових повідомлень сегментованій аудиторії. Це означає, що замість того, щоб надсилати однакові повідомлення масово, ви ділите свою базу контактів на окремі групи людей відповідно до їхніх інтересів, поведінки чи інших ...

Тригерні розсилки

Тригерні розсилки це різновид автоматизованих кампаній. Вони базуються на реакції на дії та поведінку клієнта. Тригерні кампанії реагують на певні дії або події, такі як відкриття електронного листа, здійснення покупки, відгук тощо. Коли клієнт виконує ...
Ц

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія це група людей, які формують ядро вашої клієнтської бази. Вони мають певні характеристики, інтереси та потреби, які може задовольнити ваш продукт чи послуга. Розуміння вашої цільової аудиторії допомагає вам ефективно комунікувати, залучати та ...
Ш

ШІ (AI)

ШІ (штучний інтелект) або  AI (Artificial intelligence) це галузь науки і техніки, яка розробляє комп’ютерні системи та алгоритми, здатні до самонавчання та прийняття рішень на основі даних. ШІ намагається моделювати та імітувати людське мислення, яке ...