Сегментація аудиторії

Сегментація аудиторії це процес поділу ринку на групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Бізнес-аналітики використовують цей підхід, щоб краще спрямовувати свої маркетингові зусилля.

Вони аналізують дані та досліджують ринок, щоб виділити ключові параметри наприклад:

  • географічні дані,
  • демографічні характеристики (вік, стать, дохід),
  • психографічні фактори (інтереси, цінності, спосіб життя),
  • поведінкові показники (купівельна поведінка, вподобання) та інші.

Використовуючи ці та багато інших критеріїв, маркетологи визначають схожі групи споживачів. Це допомагає створювати більш релевантні, персоналізовані пропозиції та робити комунікацію більш ефективною. Це призводить до підвищення рівня задоволеності клієнтів та конкурентоспроможності бренду.

Сегментація аудиторії може здійснюватися на будь-якому рівні. Наприклад, розподіл не сегментів/кластерів власної клієнтської бази також можна назвати сегментацією аудиторії.