Арбітраж
Арбітраж це метод, за допомогою якого маркетолог або підприємець намагається отримати вигоду з різниці в цінах або умовах між двома чи більше учасниками ринку або каналами дистрибуції. Арбітраж базується на пошуку та використанні неефективності ринку для отримання прибутку шляхом придбання товарів чи послуг за нижчою ціною та перепродажу їх за вищою ціною.
Арбітраж може застосовуватися в різних сферах, включаючи електронну комерцію, фінансові ринки та рекламу.
Наприклад, в електронній комерції арбітраж можна здійснювати, купуючи товари в одного продавця за низькою ціною і продаючи їх на іншій платформі або ринку за вищою ціною, щоб отримати різницю в прибутку.
У рекламному арбітражі використовуються різні канали та платформи для купівлі рекламного трафіку за нижчою ціною і перепродажу його рекламодавцям за вищою ціною, отримуючи прибуток від різниці між цінами.