CJM

CJM (Customer Journey Map) це подорож клієнта, яка починається далеко за межами веб-сайту, магазину чи компанії. Вона може закінчуватися не покупкою, а післяпродажним обслуговуванням або, наприклад, зворотним зв’язком і рекомендаціями. CJM дозволяє візуалізувати і зрозуміти досвід користувача: як користувач дізнався про потребу в продукті, як шукав його, як вибирав серед конкурентів, як купив, як оновив, залишив відгук, порекомендував друзям. CJM може бути представлена у вигляді діаграми, таблиці або візуальних схем, що відображають послідовність етапів взаємодії користувача з продуктом, його потреби та емоції на кожному з них.

Створення ОМЖ спирається на аналіз даних, дослідження користувачів та зворотній зв’язок, щоб створити більш повну картину взаємодії з цільовою аудиторією. Це допомагає виявити слабкі місця, вдосконалити процеси та створити більш задовільний користувацький досвід.