LTV
LTV (Lifetime value) це довічна цінність клієнта. Це показник у маркетингу, який вимірює очікуваний прибуток, який компанія може отримати від клієнта за весь час його співпраці з нею. LTV базується на припущенні, що клієнти можуть генерувати постійний потік доходів протягом тривалого періоду часу. LTV дозволяє визначити найбільш прибуткових клієнтів, виявити потенціал для збільшення прибутку від клієнтської бази та розробити персоналізовані стратегії утримання клієнтів.
LTV можна розрахувати різними способами, враховуючи багато змінних, залежно від особливостей бізнесу. Але невеликий набір характеристик для розрахунку наступний: середній чек, частота покупок, середній період співпраці з клієнтом.
Ось найпростіші формули LTV:
- LTV = Середньомісячний дохід на одного клієнта × Середня тривалість співпраці
- LTV = Середня вартість продажу × Середня кількість продажів на місяць × Період утримання клієнта в місяцях
Чим вищий LTV, тим важливіший клієнт для компанії. І тим більше компанія може інвестувати в його залучення та утримання.