Мобільний маркетинг
Мобільний маркетинг це вид прямого маркетингу, який полягає у просуванні товарів та послуг серед абонентів мобільного зв’язку.
Щоб привернути увагу і змусити цільову аудиторію виконати необхідну дію, використовуються різні методи:
- акції, що надсилаються через SMS, MMS та Viber-повідомлення;
- завантажили додатки з push-повідомленнями;
- маркетинг у додатках та іграх;
- мобільні веб-сайти або навіть сканування QR-кодів за допомогою мобільного пристрою.
Ідея мобільного маркетингу, який базується на місцезнаходженні користувачів (геолокаційних даних), полягає в тому, щоб збирати цінні дані про клієнтів, а потім пропонувати їм купони або акції на основі їхньої близькості до магазину або місць, які вони вважають за краще відвідувати.