Масові SMS для бізнесу
Інвестуйте свій час у стратегію, а не в рутину!
Відчуйте силу SMS-маркетингу завдяки нашим безкоштовним тестовим повідомленням
7 простих кроків, щоб почати масову розсилку з Octotoo
Ціна SMS розсилки з альфа-іменем на номери українських операторів
| Кількість SMS штук/місяць | Вартість 1 SMS *з ПДВ |
|---|---|
| 1 - 10 000 штук/місяць | 1,32 грн |
| 10 001 - 50 000 штук/місяць | 1,30 грн |
| 50 001 - 200 000 штук/місяць | 1,29 грн |
| 200 001 - 500 000 штук/місяць | 1,28 грн |
| 500 001 -1000 000 штук/місяць | 1,26 грн |
| Від 1000 001 штук/місяць | За домовленістю |
Культивуйте звичку бути в курсі подій завдяки постійному SMS-інформуванню
Більше послуг для ефективних рішень
Дізнайтеся, чому клієнти нам довіряють
FAQ
Що таке рекламне повідомлення?
Промо-повідомлення — це вид масової комунікації. Мета – спонукати до покупки, популяризувати бренд тощо через різні канали комунікації, такі як SMS, Viber, чат-боти, електронна пошта. Вони дозволяють надсилати спеціально створені повідомлення про знижки, акції, новини та іншу корисну інформацію, що цікавить клієнтів.
Чому компанії використовують його?
Компанії використовують рекламні повідомлення для досягнення кількох цілей, серед яких: підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів, формування лояльності серед існуючих клієнтів, інформування аудиторії про нові продукти чи послуги та стимулювання продажів. Рекламні повідомлення дозволяють компаніям налагоджувати зв’язок зі своєю цільовою аудиторією, доносити важливі повідомлення та будувати міцні відносини з клієнтами.
Чим відрізняються рекламні повідомлення від звичайних кампаній?
Рекламні повідомлення зосереджені на просуванні продуктів/послуг/брендів з чітким закликом до дії. Вони спрямовані на залучення клієнтів та збільшення продажів, мають більш інтенсивну та стратегічну частоту та цільову аудиторію. Регулярні кампанії можуть містити інформаційний контент, освітні ресурси, не обов’язково є рекламними, не мають чіткого заклику до дії, мають більш регулярний графік і ширшу цільову аудиторію.
Як налаштувати промо-розсилку?
Створення масової SMS-розсилки вимагає мінімальних зусиль і часу. Весь процес складається з декількох етапів:
- Реєстрація в особистому кабінеті та доступ до панелі управління;
- Створення бази даних одержувачів;
- Створення текстового повідомлення та перевірка його на коректність відображення на мобільному пристрої;
- Відправка кампанії (миттєва або відкладена);
- Моніторинг прогресу;
- Аналіз статистики.