Магазин пише вам: SMS-маркетинг для електронної комерції
Table of Contents
Понад 25% українців надають перевагу онлайн шопінгу ще 40% поєднують покупки онлайн та офлайн. За прогнозами експертів, частка електронної комерції – продажів і покупок виключно онлайн – буде зростати з кожним роком.
Серед ризиків для бізнесу, орієнтованого на електронну комерцію, – загубитися в інформаційному перевантаженні: привернути увагу клієнтів складно, а утримати її – ще складніше. SMS-маркетинг для e-commerce – це стратегія, яка сприяє позитивному зростанню. Про те, як цей інструмент доповнює інші методи просування, ми розповімо нижче.
Коли магазинам потрібні SMS?
Існує дві ситуації, коли магазину варто використовувати масові SMS-розсилки:
- Необхідність збільшення продажів за рахунок активізації постійних клієнтів. Шукати нових клієнтів за допомогою повідомлень – це, безумовно, не найкраща ідея.
- Необхідність оптимізації комунікації з клієнтом на кожному етапі покупки. Сповіщення про відвантаження товару або надходження оплати – це сучасний стандарт якісного сервісу.
У першому випадку SMS-маркетинг для магазину фокусується на масових повідомленнях. Індивідуальні акценти можуть бути додані, якщо база даних добре сегментована. У другому випадку – виключно персоналізований.
Масові рекламні повідомлення від магазинів
Це включає в себе загальніакції, знижки та розпродажі. Сюди також входять значущі події, такі як розіграші або запуск нових лінійок продуктів– все, що може зацікавити більшість ваших клієнтів.
Переваги кампаній:
- Одержувач щонайменше відвідає ваш сайт або сторінку для отримання більш детальної інформації, якщо пропозиція є актуальною. Ймовірність того, що вони прочитають повідомлення, втричі вища, ніж якби ви надіслали ту саму інформацію електронною поштою.
- SMS не зникає і не губиться. Це дозволяє уникнути типової ситуації, коли підписник бачить ролик з “крутою знижкою” і через півхвилини забуває про нього через перенасиченість подібним контентом. Те ж саме стосується і пуш-сповіщень.
- Текстове повідомлення на телефоні обов’язково помітять і прочитають– понад 90% отримувачів відкривають повідомлення протягом перших трьох хвилин після отримання.
- Це економить і ваш час, і час клієнта. Як давно ви перевіряли свою електронну поштову скриньку на наявність рекламних повідомлень? Оцінюючи не як підприємець, а як потенційний покупець? Як часто ви перевіряєте SMS-повідомлення від магазинів?
Приклад 1:
Магазин пропонує продукти тривалого зберігання (чай, кава, сир, ковбаси, спеції тощо) та супутні товари. Промо-кампанії здебільшого прив’язані до свят, коли люди купують щось смачне та незвичне для себе або на подарунок. Використовують і нетрадиційні приводи, такі як “День помідора” та “День народження кориці”.
Приклади SMS:
- “Великодній розпродаж: знижки на 500 товарів з різних категорій. Діють до кінця місяця. Замовляйте тут”;
- “Кавовий тиждень! Знижка -25% на обрані товари. Світ на вашій полиці. Деталі на сайті”;
- “Знову до школи! Спеціальні ціни на ланч-бокси для школярів. Різні розміри та кольори – обирайте тут”.
Персоналізовані рекламні повідомлення від магазинів
Цей тип розсилок для інтернет-магазинів повинен базуватися на аналізі поведінки клієнтів і подальшій сегментації бази даних.
SMS також є найзручнішим форматом для інформування про індивідуальні знижки, накопичені бали, бонуси чи спеціальні пропозиції. Те саме стосується нагадувань про закінчення терміну дії купонів.
Приклад 2:
Той самий магазин з товарами тривалого користування. Аналіз бази даних показує, що виділяються три групи покупців.
- Люди, які купують оливкову олію середнього цінового сегмента кожні три місяці. Вони обов’язково звернуть увагу на пропозицію з цим продуктом. Сюди можна включити й інші продукти, наприклад, без цукру або ті, що вважаються корисними для здоров’я.
Приклади SMS:
“+20 сортів оливкової олії, знайди свій аромат! Ваша накопичувальна знижка – $300”.
“Ми пропонуємо знижку 15% на 25 продуктів здорового харчування, деталі на сайті”.
- Люди, які купують різні спеції та соуси кілька разів на рік. Їм можна запропонувати додаткові продукти, наприклад, системи зберігання в подарунок, а також продукти з незвичайними смаками, наприклад, “варення з морських водоростей”.
Приклад SMS:
“Набір для зберігання спецій на 12 контейнерів. Китайська суміш з п’яти спецій у подарунок. Пропозиція дійсна до кінця жовтня”.
- Люди, які купують каву, чай і солодощі в красивих коробочках кожні один-два місяці – швидше за все, для подарунків друзям.
Приклади SMS:
“Відкрийте для себе нові смаки справжнього чаю! Колекція улунів у подарунковій упаковці”.
“Різдво вже близько! Ваша персональна знижка на сухофрукти та ласощі – 20%”.
Не забувайте вітати клієнтів з днем народження. У цьому випадку SMS може виглядати так:
“Анна, отримайте додаткову знижку 18% до дня народження на ваші улюблені товари з промокодом: EXCLUSIVE18”.
Сервісні повідомлення від магазинів
Ці повідомлення ще називають транзакційними. Вони полегшують взаємодію між покупцем і магазином та значно спрощують її. Компанії, які налаштували відправку сервісних повідомлень, вважаються клієнтоорієнтованими.
Приклад 3:
Йдеться про підтвердження замовлення, інформування про статус доставки – особливо, якщо товар надходить з-за кордону або виготовляється на замовлення – отримання оплати тощо. Ці речі формують довіру та залишають приємне враження від взаємодії з магазином.
Приклади SMS:
“Ваше замовлення 12345 вже на митниці, очікуйте доставку до 1 жовтня”.
“Ваше замовлення 12345 вже в дорозі! Дякуємо за покупку”.
Висновки
Не існує єдиного рецепту для SMS-розсилок, який би підходив для всіх продуктів, магазинів та бізнес-ніш. Тому важливо тестувати різні варіанти повідомлень, щоб знайти той, на який ваша аудиторія реагує найкраще.
Офіційний стиль повідомлення – це завжди надійний вибір, але тексти з гумором можуть допомогти привернути увагу. Наприклад: “Якби ваш холодильник міг говорити, що б він розповів про ваше меню?”
Однак тестуйте нетрадиційні для вашого бізнесу кроки з обережністю. За допомогою SMS-сервісу ви можете надсилати безкоштовні тестові повідомлення. Щоб оптимально використати цю можливість, краще звернутися до професіоналів.
Get started with Octotoo